FAQs

Op al onze producten geldt een garantie van 6 maanden. De garantietermijnen zijn echter veel langer en worden dan ook apart vermeld bij de betreffende producten

Uitgesloten van garantie zijn:
– Beschadiging door opzet of nalatigheid
– Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
– Normale slijtage
– Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
– Thermische breuk wordt ten alle tijde uitgesloten van garantie
– Zie ook onze algemene voorwaarden

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@signstores.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Uitzonderingen retourneren

De folies die speciaal voor u op maat gesneden worden (dit geldt voor alle folies behalve de zonwerende folies die per standaard rol -breedte en -lengte verkocht worden) of worden bedrukt of voorzien van uitsparingen volgens aangeleverd ontwerp zijn NIET om te ruilen of te retourneren.

U hebt tevens de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten zichtbare gebreken vertonen door verzending. Indien dit het geval is, kunt u de levering terstond weigeren. Later geconstateerde fabricagegebreken dient u Signstores zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (5) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk/per email en gemotiveerd te melden.

Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 7 dagen op juistheid en volledigheid. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 7dagen na ontvangst via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

Heb je een klacht? Neem dan contact op.
Beschadigd pakket (valt onder garantie DHL):
Beschadigingen ontstaan gedurende het transport valt onder verantwoordelijkheid van DHL. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken dien je ons duidelijke foto’s te sturen zodat wij dat bij hun kunnen verhalen. Heb je een beschadigd pakket ontvangen? Dan hebben we ook een paar foto’s nodig. Hiermee krijgen wij een beeld van de aard en omvang van de beschadiging. Voeg daarom ook de volgende vijf foto’s toe aan je e-mail bericht:

  • een foto waar het hele pakket op staat en waarop het verzendlabel te zien is
  • een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking van het pakket goed zichtbaar zijn
  • een foto van alle typen binnenverpakking die er in het pakket zitten
  • een foto waar heel het artikel op staat
  • een detailfoto van de concrete schade aan het artikel

Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 17:30 uur aanwezig om eventuele vragen en klachten te behandelen. Heb je een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden, dan ontvang je hierop op werkdagen doorgaans binnen één dag een reactie.